Tasapainoilua nykyisen ja uuden äärellä – miten saada ihmiset mukaan muutokseen?

Asiakas on monien mahdollisuuksien äärellä. Asiakas odottaa helppoutta, nopeutta, henkilökohtaista palvelua ja jotain joka ylittää hänen odotuksensa. Yritysten agendoilla korostuvat strateginen tahtotila, erilaiset valinnat, tehokkuus, nopeus, tasapainoilu nykyisen ja jonkin uuden äärellä. Miten yrityksen henkilöstö on voimavara ja mukana muutoksessa?
 
Hanna Hartikainen
 

Olen liiketoiminnan johtaja finanssialalta. Kokemusta on kertynyt yli 20 vuoden ajalta erilaisista liiketoiminnan kehitys- ja johtotehtävistä: asiakaskokemuksen ja asiakkuuksien kehittämisestä myyntiin ja myynnin johtamiseen, prosessien, strategian ja transformaation suunnitteluun ja käytännön toteutukseen. Intohimonani on luoda uutta yhteistyössä ihmisten kanssa teknologiaa hyödyntäen sekä saavuttaa tuloksia.

BCI – Business Coaching Institute

Mäkelänkatu 54 A
00510 Helsinki
www.bci.fi
info@bci.fi

Lisätietoa tapahtumasta:
BCI Business Coaching Institute
info@bci.fi
puh. 010 2353 976

Succesforum Facebookissa